לילה במלון יוקרה

תוכן עניינים

ספא ונופש יערות הכרמל הוא חלק מרשת ישרוטל. מוסדות אחרים כוללים את מלון יערות הכרמל וחוות הכרמל. זהו מלון חם וידידותי המהווה את המילוט המושלם.

בחירת החדר שלך אינה חשובה מכיוון שרוב השהות שלך מתבצעת במתקני הספא של המלון

הצימר בכרמל מורכב משני קוטג'ים מקסימים עם ארבעה חדרי אירוח מקסימים וסוויטת סאנסט האוס הנרחבת. לודג 'פורסט במלון בוטיק כרמל מהווה מקום מפגש מושלם ליחידים, משפחות וקבוצות קטנות.

היום סקירת יערות הכרמל ספא המלון האהובה על אתר נופש הרים ייחודי בישראל. חיפה, העיר הצפופה ביותר בישראל, נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה בלבד מהמלון הנוכחי שלה.

בריחה למחבוא הפרטי שלך בכרמל פורסט לודג 'וחווה את היופי של הכרמל ליד הים. החברות כוללת הנחה של 10% על כל החדרים שהוזמנו דרך האתר והנחה של 10% על כל ההוצאות שהוצאו במהלך שהותכם במלון.

הכרמל פורסט לודג 'הינה ידידותית לחיות מחמד ומקבלת בברכה כלבים מתנהגים היטב. תוכל למצוא את כל ביקורות המלונות האהובות עלי בלחיצה כאן. אכילה בריאה חשובה באתר ספא יערות הכרמל וישרותל היא אוסף בלעדי.

כ- 6,000 דונם (כ -1,500 דונם) של עשרים וחמישה אלף דונם (כ -6,250 דונם) יער נטוע הם יערות ים תיכוניים המורכבים מיערות הנטועים בקק"ל

קק"ל, נחל חיק, עמק אלון, ביקת אלון, ניר עציון נחל. , בוסתן סביבה, מלונות יערות הכרמל, בית אורן (נחל אורן), הר ארקן והר שוקף.

פוסטים נוספים
מתנה לרופא

רוב הרופאים מעריכים מתנות מעשיות. רופא בדימוס שאוהב יין ישמח לקבל סל מתנה יין מהנה. מטופלים ראויים לכוסות יין ללא גזע הן מתנה מושלמת לרופא

צרו איתנו קשר